Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥ

Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥ
2009
ΜΙΑ ΚΑΡΤΕΛΑ
ΔΩΡΕΑΝ

3 σχόλια:

Project ΙππόΚαμπος είπε...

Η Κατάρα Του Σερβιτόρου είναι μια καρτέλα (τρείς νομίζω βγήκαν συνολικά) που βγήκε το καλοκαίρι του 2009 και μοιράστηκε σε διάφορα καφέ στο Ρέθυμνο και στα Χανιά.. Εγώ το βρήκα στο Βόλο (άσχετο...) και δεν ήξερα στην αρχή περί τίνος πρόκειτε, μέχρι που έπεσε στα χέρια μου το τεύχος του Τσατσα όπου περιέχονται οι καρτέλες μέσα σαν ιστορίες στις σελίδες του περιοδικού και απο εκεί βρήκα και τις πληροφορίες για το τί τελικά είναι.. Μια μεγάλη καρτέλα με το κόμικ που βλέπουμε, ενώ απο πίσω έχει ένα σκίτσο απο έναν σερβιτόρο και ένα κείμενο απο κάτω.. Τις άλλες καρτέλες δεν τις έχω βρεί..

TOMEK είπε...

Ωραίο!
Καλοστημένο, καλοσχεδιασμένο... μ'αρέσει.
Ονομα ξέρουμε? Ποιός το έκανε κτλ.

Project ΙππόΚαμπος είπε...

Αγαπήτε και αγαπημένε φίλε Tomek, τα μόνα στοιχεία που έχω για αυτές τις κάρτες βρίσκονται στο Τσατσά.. Λοιπόν οι κάρτες αυτές δημιουργήθηκαν από τους Σοφία, Νίκο και Μανόλη το καλοκαίρι του 2009 στο Ρέθυμνο Κρήτης.. Άμα τα ονόματα είναι με τη σειρά που είναι και οι κάρτες μέσα στο φανζινάκι, η συγκεκριμένη πρέπει να είναι από τη Σοφία.. Δυστυχώς δεν λέει τίποτα άλλο.. Πάνω στη κάρτα που έχω εγώ, δεν λέει απολύτως τίποτα.. Και για να διευκρινήσω, όταν λέμε κάρτα, δεν εννοώ μικρή, μεγέθους κάρτ ποστάλ, αλλά μεγάλη 22cm X 22cm... :)

εικονολάγνοι

παρατηρητές